Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ:Εγινε το "Θαύμα",επι τέλους έγινε Πράξη!!

ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ:Εγινε το "Θαύμα",επι τέλους, έγινε Πράξη!!

     Η διαγράμμιση οδικού δικτύου,από Γκιόλι προς Αμπελόκηπους και από πλατεία κατηφόρα προς  ποτάμι και κόμβο Αργους Ορεστικού για την οποία γράφουμε χρόνια τώρα,που είχει εγκαταλειφθεί από την εποχή Λιάντση,επι τέλους έγινε Πράξη,σήμερα το πρωί!!
 
(**βλ.Σχετικά άρθρα Αρθρα-Ανακεφαλαίωση Από Ιστολόγιό μας ΕΔΩ....).
 
    "Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας",έλεγαν σήμερα το πρωϊ κάτοικοι που γύριζαν από Γκιόλι προς το Χωριό-"Επι τέλους ανταποκρίθηκαν οι αρμόδιοι.Φαίνεται έπιασαν τόπο οι άοκνες και  συντονισμένες προσπάθειες Δημοτικής και Περιφ.Αρχής-Ετσι αποκαθίσταται το αίσθημα ασφάλειας κυκλοφορίας στο οδικό μας δίκτυο-Μπράβο,Ευγε"-"Ε,ναι "συμπλήρωνε άλλος," βλέπαμε τόσους άλλους δρόμμους με φρέσκια διαγράμμιση,ήταν δίκαιο και για εδώ  και έγινε Πράξη!!"
 
 ===================================================================
**Μόνο που τέτοια "θαύματα" συμβαίνουν εδώ  εκάστην 1ην Απριλίου!!
==========================================================
      Ή 1η Φωτογραφία είναι από τον διαγραμμισμένο πέρισυ κόμβο εισόδου διασταύρωση με ΕΟ Καστοριάς-Νεάπολης-
     Δεν περίσεψε"μπογιά"για διαγράμμιση του κεντρικού μας δρόμου,που σημειωτέον είναι "Επαρχιακή Οδός Καστοριάς-Κοζάνης μέσω Αμπελοκήπων-Μηλίτσης"
      Η 2η Φωτογραφία δείχνει την πεζή πραγματικότητα από την εποχή Λιάντση!!!
     Η μόνη διαφορά ότι προχώρησε λίγο η διπλή διαγράμμιση από την διασταύρωση,μάλλον θάχε περισσέψει μπογιά από τον κόμβο ή ήταν στις υποχρεώσεις του αναδόχου η επέκταση στην διασταύρωση.....................
 
 
Καλό Μήνα σε όλους,ακόμη και σ'αυτούς που "Μας Γελάνε"!!
 
 





=====================================================================
Ετσι και για την Ιστορία....

Χαρακατηρισμός Οδικού Δικτύου


ΒΔ/6-2-56                                   (ΦΕΚ-47/Α/8-2-56)
[ΙΣΧΥΕΙ από 8-2-56]                           (ΦΕΚ-47/Α/56)

   Περί καθορισμού των επαρχιακών οδών κατά τας διατάξεις του
         Ν-3155/55 περί κατασκευής και συντηρήσεως οδών
                        ΧΧ. Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ
                       ΧΧΙ. Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
                      ΧΧΙΙ. Ν. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
                      ΧΧΙΙΙ. Ν. ΚΕΡΚΥΡΑΣ

                      ΧΧ. Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
**Δυστυχώς το ΒΔ δεν όριζε τα της διαγράμμισης**!!!
Υπάρχει βέβαια και το ερώτημα αν η Νο  27 Οδός μήπως ήταν η παλιά από Δισπηλιό-μέσω Αη Νικόλα-παραποτάμια προς Μηλίτσα Κωσταράζι αφού αυτή ήταν η παλιά οδός προς Κοζάνη(??)
------------------------------------------------------------------

                   ΧΧΙΙ. Ν. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
       (Σ.Σ. βλ. και Αποφ-266/95)
      'Εχοντες υπ' όψιν τας διατάξεις του Αρθ-3 του Ν-3155/55
"περί κατασκευής και συντηρήσεως οδών", ιδόντες την υπ' αρ.
Γνωμ-1853/55 του Συμβουλίου Δημοσίων 'Εργων, ως και την υπ'
αρ.30 της 4-1-56 ομοίαν του Συμβουλίου Επικρατείας, προτάσσει
του Ημετέρου επί των Συγκοινωνιών και Δημοσίων 'Εργων Υπουργού,
                  Απεφασίσαμεν και διατάσσομεν:
                        
'Αρθρον Μόνον.
      Καθορίζομεν ως επαρχιακάς οδούς του Νομού Καστοριάς τας
κάτωθι:
      1. Παρακαμπτήριος οδού Καστοριάς - Κοζάνης δι' Αργους
Ορεστικού.
      2. 'Αργος - Αμμουδάρας - Ασπροκκλησιά.
      3. 'Αργος - Μελάνθιον - Νεστόριον διά Λακκωμάτων.
      4. 'Αργος προς Δαμασκηνιάν και Πεντάλοφον.
      5. Ζευγοστάσι - 'Ανω Περιβόλι προς Δαμασκηνιάν από επαρχ.
οδού 3 και διά Καστανοφύτου.
      6. Μελάνθιον - Λάγγα προς Πολυκάστανον και Τσοτύλι διά
Βυτσίστης.
      7. Λαχανόκηποι - Αυγή - Πεντάβρυσον.
      8. 'Αργος - Γέφυρα Αλιάκμονος - Χιλιόδενδρον.
      9. Καστοριά - Καλοχώρι - Νεστόριον διά Κολοκυνθούς.
      10. Καστοριά - Πορειά - Ομορφοκκλησιά διά Χιλιοδένδρου -
Τσάκονης και Πενταβρύσου.
      11. Νεστόριον - Κοτύλη - Επταχώρι διά Κυψέλης.
      12. Νεστόριον - Πεύκος - Επταχώρι διά περιοχής Μυροβλήτου,
Πευκοφύτου και Χρυσής μέχρις επαρχιακής οδού 11.
      13. Επταχώρι προς Ζέρμαν και Βούρμπιανην από επ. οδού 11.
      14. Λιβαδότοπος - Μονόπυλον - Τρίλοφον από επαρχ.οδού 12
και διά Γιαννοχωρίου.
      15. Μεσοποταμιά - Οινόη - Διποταμιά δι' Αγίας Κυριακής,
περιοχής Κάτω Φτεριάς και Κομνηνάδων.
      16. Καλοχώριον - 'Ανω Φτεριά - Επαρχιακή οδός 15.
      17. Αγία Κυριακή - Ιεροπηγή προς Κρυσταλλοπηγήν.
      18. Μεσοποταμιά - Δενδροχώρι.
      19. Καστοριά - Κάτω Λεύκη - Κορομηλιά.
      20. Γαύρος - Κάτω Κρανιώνας προς Πολυπόταμον διά Χαλάρων -
Μακροχωρίου - Κάτω και 'Ανω Μελά.
      21. Κάτω Κρανιώνας - 'Αγιος Αντώνιος - Βαψώρι.
      22. Καστοριά - Εξωκκλήσι Αγίου Αθανασίου παρά Τειχιό προς
Δροσοπηγήν διά Βυσινιάς και Οξυάς.
      23. Πολυκέρασος - Μελισότροπος - Κορησσός από επαρχ. οδού
22.
      24. Καστοριά - Δισπηλιό προς Αμύνταιον διά Κορησσού και
Αυχένος Νταουλίου.
      25. Δισπηλιό - Μαυροχώρι - Σιδηροχώρι διά Πολυκάρπου -
Φωτεινής - περιοχής Τειχίου και Κεφαλαρίου.
      26. Αυχήν Νταουλίου - Κλεισούρα προς Πτολεμαίδα.
      27. Δισπηλιό - Αμπελόκηποι οδός Καστοριάς - Κοζάνης διά
Μηλίτσης.

      28. Βογατσικό -Τέρμα από οδού Καστοριάς - Κοζάνης.
      Εις τον αυτόν επί των Συγκοινωνιών και Δημοσίων 'Εργων
Υπουργόν ανατίθεμεν την δημοσίευσιν και εκτέλεσιν του παρόντος Β.
Διατάγματος.
          Εν Αθήναις τη 6 Φεβρουαρίου 1956


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου